Operational Excellence




Klaar om problemen voorgoed op te lossen?

Vermijd het nemen van afkortingen en het vertrouwen op tijdelijke oplossingen. Pak in plaats daarvan de problemen bij de wortel aan. Deze aanpak zal je werkprocessen stroomlijnen. Het beschermt de tevredenheid van je klanten. Het beschermt de reputatie van jouw organisatie. De sleutel is een systeemdenkende aanpak.  


Omarm het systeemdenken.

Bekijk jouw organisatie als één geheel. Begrijp hoe alle onderdelen samenwerken. Pak huidige problemen aan en voorkom nieuwe. ISO 9001 biedt een plan voor dit algemene denken. Lean geeft je nuttige hulpmiddelen. Zonder totaaldenken is het moeilijk om Lean effectief toe te passen. Zonder Lean-tools is het moeilijk om het totaaldenken dagelijks toe te passen om dingen te verbeteren.


Bouw een cultuur van verbetering.

Als leiders en teamleden zal je problemen of kansen vinden om beter te worden. Je zal een manier gebruiken die alle afdelingen en iedereen omvat om blijvende verbeteringen te maken. Zie je team evolueren naar altijd beter worden. Wij kunnen jouw organisatie helpen om deze verbetercultuur op te bouwen. We doen dit door middel van leiderschapscoaching en trainingsprogramma's op basis van ISO en Lean..

Wacht niet op verandering, wees de verandering. Begin vandaag nog met de transformatie van uw organisatie. Neem nu contact met ons op en laten we samen het verschil maken.


Voor onze Operational Excellence projecten maakt het werken met ingenious het verschil.

lisbeth Decneut Lisbeth DECNEUT• CHRO Imec

Lean is een mentaliteit. Het is erop gericht om meer waarde toe te voegen voor klanten. Daarom brengt het voortdurend veranderingen aan om de efficiëntie en kwaliteit te verbeteren. Belangrijk is dat Lean mensen respecteert. Het waardeert hun vaardigheden en ideeën. Want Lean ziet hen als de sleutel tot verbetering.

Ja, Lean kan elk bedrijf verbeteren. Het belangrijkste idee van Lean is eenvoudig: verspilling vermijden. En dit idee werkt overal. Het versnelt processen. Hierdoor worden klanten sneller bediend. Dit geldt voor alle industrieën en sectoren. Want alle bedrijven hebben klanten. Het doel is om hen de beste waarde te bieden.

Bij Lean concentreer je je op wat de klant bereid is te betalen. Je probeert al het andere te verwijderen. Je zorgt ervoor dat de resterende activiteiten soepel verlopen zonder onderbrekingen of vertragingen. Je streeft ernaar om dit proces voortdurend te verbeteren.

Lean biedt duidelijke hulpmiddelen. Voorbeelden zijn Kaizen, 5S en Kanban. Deze gebruik je om je processen te verbeteren. Ze helpen om overbodige taken te elimineren. Iedereen in het team, management en medewerkers, moet betrokken zijn. Lean is een continu proces. Regelmatig leren en constant oefenen zijn belangrijk. Ze houden de Lean inspanningen sterk.

Lean heeft grote voordelen voor je organisatie. Het stroomlijnt jouw activiteiten. Het verlaagt de kosten. Het verbetert je producten of diensten. Jouw klanten zijn er blij mee. Lean bevordert een cultuur van voortdurende verbetering. Het motiveert elke werknemer in uw organisatie om verspilling te identificeren en te elimineren. Dit verhoogt de productiviteit en winstgevendheid van je organisatie. 




Nieuwsgierig naar Lean? 


Net als vele anderen voor jou,  

vind de perfecte oplossing bij ons​!



Onze Lean principes workshop

Er staat je een unieke, spelgebaseerde leerervaring te wachten. Speciaal ontworpen voor mensen die Lean willen ontdekken. Deze workshop is geen doorsnee workshop. Breng een dag vol plezier door en verdiep je in de principes van Lean. Speel een spel en doorgrond de Lean principes.



Leeruitkomsten:

Dit is wat je zal leren:

  • Verspilling elimineren: Ontdek manieren om processen te vereenvoudigen.
  • Waarde creëren: Leer je te richten op acties die waarde toevoegen voor de klant.
  • Stuur aan op effectieve verandering: Gebruik Lean principes voor positieve veranderingen.


Onze exclusieve aanbieding:

Boek voor 8 deelnemers als groep en ontvang 2 plaatsen gratis!


Maar let op, er is veel vraag naar onze workshops en de plekken zijn beperkt. Mis deze kans niet!


We bouwen langdurige relaties op met onze klanten. We zijn meer dan alleen een dienstverlener. We staan naast u in uw streven naar voortdurende verbetering en operationele uitmuntendheid.


Wil je ook ontdekken of Lean iets voor jou is in onze volgende workshop? Reserveer nu je plek!



Ja, ik doe mee

Ik ben nieuwsgierig, kun je me meer vertellen?

Een selectie uit onze workshops, trainingen of adviesdiensten